Pagina's

maandag 16 juli 2012

My life in pictures

Ik heb nooit iets met foto's maken gehad, maar als ik dan een camera in mijn handen krijg wil ik allemaal hele spectaculaire foto's maken. Hetzelfde heb ik dat met bakken dan heb ik echt nergens zin in, maar dan krijg ik een doos voor cupcakes of macarons in mijn handen en dan wil ik allemaal verschillende smaken  en over the top creaties maken. Nu dwaal ik wel een beetje af met mijn bakverhalen. ;) Dus hier komt my life in pictures.


Tadaaa! Mijn agenda voor volgend schooljaar. Het is nu best vroeg (vind ik) maar ik wilde hem toh graag alvast hebben. De binnenkant is versiert met bloemetjes en andere printjes dus gewoon erg leuk (al zeg ik het zelf hihi)


.

 Ik heb ze al een tijdje maar ik vond ze wel een plekje waard, want ze ruiken eht heel lekker. Eigenlijk wilde ik nog 'like a first day in spring' maar die hadden ze niet meer :(

blueberry- acai bessen thee, ik was al zo lang op zoek naar blueberry thee maar kon het nergens vinden. Bij de jumbo staat er sinds een tijdje een koopjes bak en ik ging daar een beetje doorheen snuffelen. En wat zag ik daar deze thee voor maar 50 cent. Ik mikte er snel maar 3 in mijn mandje, nou ja.... mijn moeders boodschappenkar :)




nieuw blouse in mintkleur (wich I really really like!)


white and dark chocolate brownies, het marble effect was heel grappig om te maken :)

Mijn muur bij mijn bureau, heb mijn agenda en andere notitie boekjes uit elkaar gepluisd en de leuke tekstjes van vriendinnen opgehangen in een soort collage.


Mijn kamer opgeruimd en al mijn zeepjes en zo in een tas gedaan en die naast mijn bureau gezet :)


Zal ik vaker my life in pictures doen of niet?

Hugs&Kisses
Lieke

1 opmerking:

  1. Leuk hoor! Het idee is waarschijnlijk geleend van andere blogs, maar ik vind het nog steeds leuk! Wil je eens een filmpje/artikel maken over hoe je die marble brownies maakt? Lijkt me leuk! XOXO

    BeantwoordenVerwijderen