Pagina's

maandag 6 augustus 2012

Mijn haar routine



Een tijdje deed ik niks met mijn haar. Nou ja.. Ik waste het wel en gebruikte ook conditioner, maar dat was het dan ook. Nu doe ik meer dingen met mijn haar. Het is nog steeds niet veel maar ik vond het toch wel de moeite waard om het te laten zien.
Ik was mijn haar met aussie volume shampoo + conditioner en ik wissel het af met andrèlon laagjes shampoo + conditioner. Ik vind ze allebei erg lekker ruiken, dus dat is een pluspunt. 





Als ik mijn haar heb gewassen laat ik het even in de handoek drogen als een soort tulband.
dan laat ik het even in de lucht drogen totdat het vochtig is.
dan spray ik er andrèlon verrassend volume beach effect spray in en kneed ik het in mijn haar als het ware.



Daarna doe ik twee pompjes krul control crème in mijn haar en kneed die er ook goed doorheen. Daarna laat ik mijn haar in de lucht opdrogen, want als ik mijn haar föhn gaat het heel erg pluizen.
Als mijn haar droog is ga ik voor dat ik de deur uitga nog even headbangen daardoor krijg ik meer volume.



Na het headbangen
voor het headbangen



Wat doen jullie allemaal met je haar?
Hugs & Kisses
Lieke






Muziek Nicki Minaj- Marilyn Monroe










Geen opmerkingen:

Een reactie posten