Pagina's

maandag 25 juni 2012

Obsession; snorren

Snorren, als je me kent zal je misschien wel zeggen dat ik er een verslaving mee heb, maar zelf vind ik het gewoon een interesse (xd). Ik heb al wat snorren spulletjes verzameld die ik graag wil laten zien. Prijzen van de producten heb ik niet omdat ik de helft heb gekregen. Het valt ook allemaal wel mee wat ik heb maar het is toch nog wel de moeite waard om te laten zien.

Als eerste wil ik mijn snorren ketting laten zien. tja het is misschien niet zo origineel zo'n ketting maar het blijft leuk. In saaie lessen zit ik er soms mee te spelen en dan houd ik hem onbewust voor mijn gezicht. Wat er echt raar uitziet xd.



Deze vind ik echt te gek! Dit zijn snorren memoblokjes. Deze zijn echt leuk. Laatst zat ik in de klas op deze te schrijven. Komt er een klasgenoot naar me toe en vraagt aan me of hij er er een mag hebben. En hij plakte hem op met plakband. hij heeft dus bijna de hele dag met zo'n snor gelopen.

Deze heb ik ook gekregen en het is een doosje met (toevallig!) een snor erop. Ik weet alleen niet wat ik er in doe maarja misschien doe ik er wel niks in want hij ziet er ook gewoon leuk uit.


En als laatste mijn nieuwe aanwinst. Snorren gummen :D. Deze leken me echt heel leuk voor op school. Ze mogen waarschijnlijk nog in mijn etui liggen voor de hele vakantie. En dan kan ik ze fijn gebruiken :)


Nu nog een leuk t-shirt met een snor en dan ben ik helemaal tevreden!
Vinden jullie snorren ook zo leuk of vinden jullie ze maar raar?

hugs&kisses
Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten