Pagina's

dinsdag 26 juni 2012

Manicure bakje

Laatst heb ik mijn kamer helemaal opgeruimd en dan vooral al mijn schoolboeken weggehaald. Maar mijn bureau heb ik ook maar eens goed onder handen genomen. Ik had voor mijn verjaardag een soort doosje gekregen waar 3 'laatjes' inzaitten. Ik wist niet goed wat ik er mee moest doen maar toen ik alles goed opgeruimd had dacht ik hé daar kan ik wel een manicure bakje van maken. lees verder als je wilt weten wat er in dat bakje zit

Het bakje is groen met roze bloemetjes. Je kan het bakje dichtdoen met een drukknoopje. Van binnen zie je dus 2 laatjes links en een laatje rechts.









In het bovenste bakje zit een rol tape, om mijn nagels af te plakken als ik bijvoorbeeld bezig ben met nailart, Een nagelknipper, ik hoef bijna nooit mijn nagels te knippen, maar zo'n knippertje is wel handig voor mijn teennagels. Een pincet, om strass steentjes op mijn nagels te plakken. Een nagelschaartje, ik gebruik deze nooit dus ik weet eigenlijk niet waarom die er in zit.

In het onderste laatje zit een verhardende nagellak van de hema. Een cuticile lemon oil ook van de hema. En mijn favoriete nagellakje van de laatste tijd. nummer 79 viva la green van essence.



In het recherbakje zitten twee nagelvijltjes, een paar teenverspreiders, een buffervijl en een blikje met handcreme.












Ik wil alleen nog van die nagellak remover pads kopen want die passen dan ook in mijn bakje.








Ik vind het bakje erg fijn op deze manier en zo kan ik snel mijn nagels een manicure geven zonder alle spullen nog te moeten verzamelen.

hugs&kisses
Lieke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten