Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

Things to do when you have nothing to do

Beetje vage titel misschien maar soms heb ik gewoon nergens zin in. Ik weet dan gewoon niet wat ik moet doen, maar het gekke is dat ik me dan ook niet verveel. Soms verveel ik me dan wel en dan ga ik verschillende dingen doen. Kijk verder als je wilt weten wat.
Van een vriendin van mij kreeg ik een leuk youtube account te zien. En sinds dat moment ben ik er verslaafd aan! Het youtube account heet fun en de eigenaars zijn Mert en Dylan. Dit youtube kanaal is echt zo'n no brainer. Van dit kanaal vind ik vooral the milkshake vlogs te bekijken. Mert en Dylan hebben beide ook eigen kanalen.



































Als tweede vind ik het ook leuk om series enzo te kijken. mijn favorieten op dit moment zijn. Dokter who, Terra Nova, Pretty little liars, Royal pains en 2brokegirls.


Ook vind ik het leuk om verschillende blogs te gaan bekijken.



Serena









Mijn favorieten zijn beautylab.nl
De eigenaresse is Serena, ze schrijft heel leuk. En ze gebruikt haar achtergrond van werken in een lab ook in haar berichten.


Vera













Veracamilla.nl
Vera heeft een erg leuke kleding stijl vind ik ook zijn haar make up tutorials altijd god uitgelegd.


Teske












Teskuh.nl
Teske is pas 16 jaar en schrijft daarom ook een beetje zoals een 16 jarige zal doen. (Tja... Meer kan ik eigenlijk niet echt zeggen) Het is een blog over haar leven maar ze schrijft ook wel dingen over beauty.


Suzanne en Anne










iwearbeauty.blogspot.nl

Een netbegonnen blog van een vriendin en nog iemand anders die ik ken hebben. Ze schrijven beiden erg leuk en de en dag schrijft de een een bericht en de andere dag de ander.

Nou dit is een beetje wat ik dan zoal doe. Maar vaak ga ik ook gewoon even op twitter of op facebook kijken.
Wat doen jullie als jullie niks te doen hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten