Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Things I bought in England


Deze vakantie ging ik naar Engeland en heb daar wat leuke beauty spulletjes gekocht. Het is niet heel veel maar ik ben er wel super blij mij. Doordat ze uit Engeland komen zullen sommige spulletjes ook niet in Nederland verkrijgbaar zijn sorry. Kijken jullie mee?


Als eerste heb ik drie oogpotloodjes van Rimmel london gekocht in de kleuren 240 aqua sparkle, 220 perfect plum en 250 emerald sparkle. De potloodjes heten exaggerate waterproof eye definer. 

links normaal, rechts met smudger
 
Aqua sparkle is een mooie aqua kleur en heeft ook zoals de naam al zegt glitters erin ook al zijn die zo klein dat het meer een glansje lijkt te zijn.

Perfect plum is een  matte paarse kleur, die mooi  is voor smokey eyes.

Emerald sparkle is een groene kleur met gouden glitters. 

 
Aan het einde van de potloodjes zit een smudger en nog een verrassing want als je de smudger eruit trekt kom je erachter dat de achterkant van de smudger een punten slijpertje is. 



Van collection 2000 heb  ik een gel eyeliner meegenomen in de kleur teal. Deze is erg fijn en blijft echt muurvast zitten.  Er  zit ook een kwastje bij maar die vind ik niet zo heel fijn in gebruik.





 
Bij de primark nam ik een eye shadow palletje mee voor 2 pond. Kom op, 9 kleuren voor 2 pond kon ik echt niet laten liggen. De kwaliteit is dan ook niet zo heel erg goed ;) 

Ook nam ik in een klein drogisterij een tube chocolate face mask van the beauty parlour mee. Voor maar 1, 50 Ik heb hem al twee keer gebruikt en je hebt maar heel weinig nodig Hij ruikt niet naar chocolade helaas hij ruikt best chemisch.

Vinden jullie winkelen naar buitenlandse merken ook leuk?
Hugs&Kisses 
Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten